Termeni și condiții generale

Dacă doriți să deveniți client sau utilizator activ al magazinului nostru online vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile noastre Generale și să utilizați serviciile noastre numai dacă sunteți de acord cu toate punctele sale și le considerați obligatorii pentru dvs. Acest document nu va fi înregistrat, va fi încheiat doar în formă electronică, nu poate fi preluat ulterior, nu se referă la un cod de conduită. Acest document conține, de asemenea, politica noastră de confidențialitate și declarația noastră de confidențialitate.

În cazul întrebărilor legate de funcționarea magazinului online, procesul de comandă și livrare, vă stăm la dispoziție la datele de contact furnizate !

Caracteristicile esențiale ale contractului pot fi definite după cum urmează:

1. Date și informații despre operator

2. Prezentarea gamei de produse și servicii care pot fi achiziționate

3. Clasificarea în categoriei a produselor oferite

4. Descrierea informațiilor de comandă

5. Informații privind procesarea comenzilor

6. Prezentarea etapelor comenzii

7. Descrierea plății produsului comandat/livrării la domiciliu

8. Prezentarea informațiilor legate de livrarea la domiciliu

9. Descrierea informațiilor despre tarifele de livrare la domiciliu

10. Informații privind predarea pachetului

11. Informații despre garanția produselor și accesoriilor , garanția comercială

12. Informații privind exercitarea dreptului de retragere

13. Declarație de confidențialitate

14. Remedii

15. Alte prevederi, informații

1. Informații despre furnizor

Firmă: HMH Hungary Kft

Sediu: 1136 Budapest,  str. Reitter Ferenc  nr. 26 .

Punct de lucru: 1085 Budapest, str. Csepreghy nr. 2.

Cod fiscal (HU): 25757716-2-41

CUI (HU): Cg.01-09-287496

Curtea de înregistrare: Curtea de Înregistrare din Budapesta

E-mail: info@addictedromania.ro

Domain magazin online: addictedromania.ro 

 

Parteneri de servicii de curierat:

Packeta Hungary Kft.

 

Date despre furnizor de domain:

Tárhely.Eu Kft.

1144 Budapest, str. Ormánság nr. 4. etaj X. 241

2. Gama de produse și servicii care pot fi achiziționate 

Lenjerie pentru bărbați, costume de baie pentru bărbați, îmbrăcăminte sport pentru bărbați, îmbrăcăminte pentru bărbați

3. Produsele oferite pot fi categorizate după cum urmează:

• Lenjerie intimă

• Costum de baie

• Echipament sportiv

• Îmbrăcăminte

Produsele prezentate pot fi comandate doar online. Preturile afișate pentru produse sunt în RON, includ TVA conform legii, dar nu includ întotdeauna taxa de livrare la domiciliu. Nu există taxă suplimentară de ambalare!

4. Informații despre comandă

Înregistrarea nu este necesară pentru cumpărături din magazinul online, însă, cu crearea unui cont, comenzile deja plasate sunt salvate sau puteți retrimite aceeași comandă mai târziu.

5. Procesarea comenzilor

Comenzile sunt procesate în zilele lucrătoare de la 11:00 la 20:00. De asemenea, este posibilă plasarea unei comenzi în afara orelor indicate, dacă aceasta este plasată după programul de lucru, aceasta va fi procesată a doua zi.

În toate cazurile, serviciul nostru de clienți vă va trimite o confirmare prin e-mail. Termen general de livrare, în 1-8 zile lucrătoare de la confirmare.

Imaginile afișate a produselor pot diferi de cele reale și sunt oferite ca ilustrație. Compania noastră nu este responsabilă pentru eventualele diferențe între imaginea afișată în magazinul online și aspectul real al produsului.

Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzile care au fost deja confirmate în totalitate sau în parte. Plata parțială poate avea loc numai cu consultarea clientului! În cazul în care prețul de achiziție al produsului este achitat în avans, suma va fi rambursată expeditorului. Dacă nu primiți o confirmare la adresa de e-mail furnizată după trimiterea comenzii, vă recomandăm să verificați folderul spam din sistemul dumneavoastră de e-mail. Dacă nu ați primit confirmarea, vă rugăm să ne contactați la datele de contact furnizate.

  • Numele expeditorului de e-mail de confirmare a comenzii: Addicted Romania
  • Adresa  e-mail de confirmare a comenzii: info@addictedromania.ro

6. Plasarea comenzii

1. Adăugați în coș produsul pe care doriți să îl cumpărați

2. Dacă nu doriți să cumpărați un alt produs, verificați numărul de produse pe care doriți să le achiziționați. Puteți șterge conținutul coșului făcând clic pe butonul „Șterge”. Dacă modificați cantitatea pe care doriți să o achiziționați, faceți clic pe butonul Actualizare Coș după modificarea cantității.

3. Selectați metoda de livrare/plată.

4.Efectuarea comenzii

5. Introduceți detaliile de livrare / facturare sau de conectare / Dacă v-ați înregistrat deja, vă puteți autentifica. Nu este necesară înregistrarea pentru a trimite comanda

6. Acceptați termenii comenzii bifând caseta după citirea conținutului.  

7. După ce ați introdus datele, puteți trimite comanda făcând clic pe butonul „Comandă”, dar înainte de asta puteți verifica datele introduse sau să introduceți un comentariu cu comanda (Ex.: in ceea ce privește culoarea si mărimea produsului) Daca este necesar, puteți modifica informațiile deja introduse, sau puteți reveni pentru a modifica conținutul coșului. După trimiterea comenzii, puteți modifica detaliile comenzii contactând Serviciul nostru de Clienți.

8. După trimiterea comenzii, utilizatorul va primi o confirmare a primirii comenzii în sistemul nostru la adresa de e-mail introdusă.

Vă rugăm să acordați o atenție deosebită detaliilor exacte de contact. Dacă adresa de e-mail este incorectă, nu vom putea trimite informații despre confirmarea comenzii. Dacă nu găsiți confirmarea în căsuța de e-mail, verificați și folderul Spam. Nu vă putem contacta dacă numărul de telefon introdus este incorect. Din cauza informațiilor de contact inexacte sau incomplete, poate fi imposibilă îndeplinirea comenzii.

7. Modalitatea de plată a produsului comandat/taxa de livrare la domiciliu

Plata online cu cardul. Suma finală care trebuie plătită include toate costurile, bazate pe rezumatul comenzii și scrisoarea de confirmare. Factura este inclusă în pachet. Vă rugăm să verificați coletul la livrare de către curier, iar în cazul oricărei deteriorări a produselor, să cereți un raport și să nu ridicați coletul. Nu putem accepta reclamații ulterioare fără proces verbal!

Oferim si posibilitatea de a plăti în avans contravaloarea pachetului, plata cu numerar sau cu cardul la ridicare sau la curier nu este posibilă.

Plata cu cardul de credit: plățile online cu cardul de credit se efectuează prin Revolut Bank UAB. Detaliile cardului de credit nu sunt transmise comerciantului. Revolut Bank UAB este o bancă înregistrată în Lituania. Sediul social: Konstitucijos ave. 21B, 08130 Vilnius, Republica Lituania, număr de înregistrare a societății: 304580906, cod FI: 70700. Revolut Bank UAB este licențiată de Banca Centrală Europeană și supravegheată de Banca Națională a Lituaniei.

8. Livrare la domiciliu

Comenzile din magazinul nostru online sunt livrate prin serviciul de curierat Packeta. Pachetele vor fi livrate în zile lucrătoare între orele 8:00 și 17:00. Dacă nu sunteți acasă în acest interval, este recomandabil să furnizați adresa locului de muncă (dacă este posibil) ca adresă de livrare. Serviciul de curierat va încerca să livreze de două ori.

9. Tarife de livrare la domiciliu:

Taxa de livrare este 28 lei pentru livrarea la domiciliu. Ridicarea coletului la punctele Packeta este 20 lei.

In cazul in care ați ales să achitați contravaloarea pachetului în numerar sau card la livrare, se percepe o taxă extra de 7 lei.

10. Apel la ridicarea coletelor

La trimiterea comenzii, aveți obligația dvs. de plată. Comandați produsele dorite doar dacă puteți plăti coletul curierului la primire! În cazul coletelor neridicate, returnate, putem incepe sa le trimitem din nou doar daca contravaloarea coletului este transferată și achitată în avans!

11. Informații despre garanții

1. Garanție

În ce cazuri vă puteți exercita dreptul la o garanție?

În cazul unor servicii nesatisfăcătoare din partea HMH Hungary Kft., puteți face o cerere de garanție împotriva companiei în conformitate cu Codul Civil.

Ce drepturi aveți pe baza revendicării dvs. de garanție?

Puteți, la alegerea dvs., să aveți următoarele cereri de garanție: puteți solicita o reparație sau o înlocuire, cu excepția cazului în care este imposibil sau disproporționat de costisitor să vă satisfaceți aceste nevoi. Dacă nu ați solicitat sau nu ați putut să solicitați o reparație sau o înlocuire, puteți solicita o reducere proporțională a contraprestației sau este posibil să solicitați repararea defectului pe cheltuiala dvs. sau este posibil să să reziliați contractul. Vă puteți transfera de la garanția aleasă la alta, dar veți suporta costul transferului, cu excepția cazului în care acesta a fost justificat sau dat de companie.

Care este termenul limită în care vă puteți exercita dreptul la garanție?

Trebuie să raportați defectul imediat după ce a fost descoperit, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea acestuia. Cu toate acestea, vă atragem atenția asupra faptului că nu vă mai puteți exercita drepturile de garanție dincolo de termenul de prescripție de doi ani de la executarea contractului.

Împotriva cui vă puteți revendica cererea de garanție?

Puteți aplica cererea de garanție împotriva companiei.

Care sunt celelalte condiții pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră de garanție?

În termen de șase luni de la efectuare, nu există alte condiții pentru executarea revendicării dumneavoastră de garanție decât notificarea erorii, dacă dovediți că produsul sau serviciul a fost furnizat de HMH Hungary Kft. Totuși, după șase luni de la data efectuării, trebuie să dovediți că defectul pe care l-ați identificat era deja prezent la momentul efectuării contractului.

2. Garanția produsului

În ce cazuri vă puteți exercita drepturile de garanție a produsului?

În cazul unui defect al unui lucru mobil (produs), puteți, la alegerea dvs., să faceți o revendicare pentru o garanție sau garanție de produs.

Ce drepturi aveți pe baza revendicării dvs. de garanție a produsului?

Ca cerere de garanție a produsului, puteți solicita doar repararea sau înlocuirea produsului defect.

În ce caz este considerat produsul defect?

Un produs este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii pe piață sau dacă nu are caracteristicile specificate de producător.

Care este termenul limită pentru care vă puteți aplica la cererea de garanție a produsului?

Puteți să vă revendicați garanția produsului în termen de doi ani de la introducerea produsului pe piață de către producător. La expirarea acestui termen, nu mai este posibil acest lucru.

Împotriva cui și în ce alte condiții puteți face cererea de garanție a produsului?

Puteți face o cerere de garanție împotriva producătorului sau distribuitorului bunurilor mobile. Trebuie să dovediți defectul produsului în cazul unei cereri de garanție a produsului.

În ce cazuri producătorul (distribuitorul) este scutit de obligația de garanție a produsului?

Producătorul (distribuitorul) este scutit de obligația de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că:

- produsul nu a fost fabricat sau comercializat în cadrul unei activități non-comerciale sau

- defectul nu era sesizabil cu metode tehnice la momentul introducerii pe piață sau

- defectul produsului se datorează aplicării unei legislații sau a unui regulament oficial obligatoriu.

Este suficient ca producătorul (distribuitorul) să dovedească un motiv pentru scutire din cele trei mai sus menționate.

Vă informăm că, din cauza aceluiași defect, nu puteți solicita o garanție de produs și o garanție același timp. Cu toate acestea, dacă cererea dumneavoastră de garanție a produsului este aplicată cu succes, puteți face cererea de garanție împotriva producătorului.

3. Garanția comercială 

În ce cazuri vă puteți exercita drepturile la garanție a comercială?

În cazul unei prestări defectuoase, furnizorul de servicii este obligat să ofere o garanție bazată pe garanția comercială pentru anumite bunuri de larg consum, dacă Utilizatorul se califică drept consumator.

Care sunt drepturile dumneavoastră de garanție și în ce perioadă?

Perioada de garanție este de un an. Perioada de garanție se încheie prin predarea produsului de consum către consumator.

Pe baza revendicării dumneavoastră în timpul garanției, reclamantul poate, la alegerea sa, să solicite repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care executarea garanției alese este imposibilă sau ar duce la un cost suplimentar disproporționat pentru debitor în comparație cu executarea unei alte cereri de garanție, ținând cont valoarea defectului, iar prin exercitarea dreptului de garanție poate pretinde titularului dreptului prejudiciul cauzat sau o reducere proporțională a contraprestației, poate îndrepta defectul pe cheltuiala debitorului sau îl poate remedia de către altcineva, ori se poate retrage din contract.

Nu există loc de retragere din cauza unei erori minore.

Reparația sau înlocuirea se efectuează într-un termen rezonabil, ținând cont de caracteristicile produsului, să fie efectuate în interesul titularului dreptului.

Când este scutită societatea de obligația de garanție?

Societatea este scutită de obligația de garanție numai dacă dovedește că defecțiunea  s-a întâmplat după  prestarea serviciului.

Vă informăm că, din cauza aceluiași defect, nu puteți revendicare o garanție și garanție a produsului  sau o garanție comercială a produsului în același timp, dar aveți drepturi menționate în punctul 1 și 2 care decurg din garanția comercială.

Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru daunele rezultate din uzura naturală dincolo de perioada de garanție.

În plus, furnizorul de servicii nu este responsabil pentru nicio daună rezultată din manipularea defectuoasă sau neglijentă,  utilizarea excesivă sau utilizarea necorespunzătoare a produselor.

12. Informații privind exercitarea dreptului de retragere

Aveți dreptul să vă retrageți din contract fără a comunica niciun motiv în termen de 14 zile. În mod similar, dacă contractul de furnizare a serviciului a intrat în vigoare, aveți dreptul de a rezilia contractul fără a indica niciun motiv în termen de 14 zile.

Perioada de retragere/reziliere este de 14 zile de la data primirii produsului.

Dacă doriți să vă exercitați dreptul de retragere, trebuie să trimiteți o declarație clară de intenție de retragere (e-mail) la următoarea adresă: info@addictedromania.ro

Vă veți exercita dreptul de retragere/anulare în termenul limită dacă trimiteți declarația de retragere/anulare înainte de expirarea termenului indicat mai sus.

Este la latitudinea consumatorului să demonstreze că și-a exercitat dreptul de retragere și de reziliere specificat în conformitate cu prevederile din Hotărârea Guvernului 45/2014. (II. 26.) paragraful 20.

Costul returnării coletului va fi suportat de cumpărător. Produsele se pot returna personal sau prin orice serviciu de curierat ales de cumpărător. Coletul trebuie trimis la următoarea adresă:

 

Addicted Budapest

HMH Hungary Kft

1085 Budapest, Csepreghy utca 2.

+36702023554

Efectele juridice ale retragerii / rezilierii contractului 

Dacă vă retrageți din acest contract, vă vom restitui imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea notificării dvs. de retragere, orice contraprestație plătită de dvs., inclusiv costurile de transport (excluzând orice costuri suplimentare suportate ca urmare a ofertei dvs., ați ales un alt mod de transport decât cel mai ieftin mod obișnuit de transport.) La rambursare, vom folosi aceeași metodă de plată ca cea utilizată în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care sunteți de acord în mod expres cu utilizarea unei alte metode de plată; nu veți suporta costuri suplimentare a utilizării acestei metode de rambursare. Este posibil să reținem rambursarea până când primim produsul înapoi sau ați dovedit că acesta a fost trimis pentru returnare: va fi luată în considerare cea mai devreme dintre cele două date.

Trebuie să ne returnați produsul fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la data notificării retragerii dumneavoastră. Se consideră că termenul limită a fost respectat dacă trimiteți produsul înainte de termenul limită de 14 zile. Veți suporta costul direct al returnării produsului.

Puteți fi tras la răspundere pentru deprecierea produsului numai dacă aceasta se datorează folosirii excesive peste cea necesară în ceea ce privește în a determina natura, proprietățile si funcția produsului.

Consumatorul nu are dreptul de retragere în următoarele cazuri:

• În cazul unui produs al cărui preț depinde de fluctuațiile de pe piața monetară care nu pot fi controlate de companie.

• Produs special la cererea consumatorului, conform nevoilor individuale ale acestuia.

• Produse perisabile sau de scurtă durată.

• În cazul produselor audio sau video sau software, dacă ambalajul a fost desfăcut

• Pentru produsele sigilate care nu pot fi returnate după deschiderea ambalajului de protecție din motive de sănătate sau igienă.

13. Tratarea reclamațiilor

Scopul magazinului nostru este de a onora toate comenzile la calitatea potrivită, cu satisfacția deplină a clientului. În cazul în care clientul are o reclamație privind contractul sau executarea acestuia, acesta poate depune reclamație la adresa de e-mail de mai sus.

Furnizorul de servicii va investiga imediat reclamația verbală și o va remedia după caz. În cazul în care clientul nu este de acord cu tratarea reclamației sau nu este posibilă investigarea imediată a reclamației, furnizorul de servicii va preleva imediat procesele-verbale ale reclamației și al poziției acesteia și va furniza o copie clientului.

Furnizorul de servicii va răspunde în scris în termen de 30 de zile. Acesta indică motivele respingerii plângerii după caz. Furnizorul de servicii va păstra un proces verbal a plângerii și o copie a răspunsului timp de cinci ani și o va prezenta autorităților de inspecție la cerere.

Vă informăm că, în cazul în care plângerea dvs. este respinsă, puteți iniția o procedură oficială sau de mediere cu reclamația dvs., după cum urmează:

Consumatorul poate depune o plângere la Autoritatea pentru Protecția Consumatorului:

Decretul Guvernului Nr. 387/2016 (XII. 2.) privind desemnarea Autorității pentru Protecția Consumatorilor și oficiile județene, în a doua instanță Oficiul Guvernului Județean Pest acționează cu competență națională la http://jarasinfo.gov.hu.

În cazul unei reclamații din partea consumatorului,  acesta are posibilitatea de a apela la un organ de mediere.

Organul de mediere are competența de a soluționa litigiile  în afara instanței. Sarcina organului de mediere este de a încerca să ajungă la o înțelegere între părți în vederea soluționării litigiului, în caz contrar acesta va decide asupra problemei pentru a asigura o aplicare simplă, rapidă, eficientă și rentabilă a drepturilor consumatorilor. La cererea consumatorului sau a furnizorului de servicii, organul de mediere va consilia cu privire la drepturile și obligațiile consumatorului.

În cazul unui litigiu transfrontalier al consumatorilor legat de un contract de vânzare online sau de un contract de servicii online, este competent numai organismul de mediere care funcționează sub egida Camerei de Comerț și Industrie din Budapesta.

În cazul unei plângeri ale consumatorilor, puteți utiliza platforma UE de soluționare a litigiilor online. Utilizarea platformei necesită o simplă înregistrare în sistemul Comisiei Europene. După înregistrare, consumatorul își poate depune reclamația prin intermediul site-ului online la http://ec.europa.eu/odr.

Furnizorul de servicii este obligat să coopereze în cadrul procedurii comisiei de mediere. În acest context, este obligat să transmită răspunsul său organului de mediere și asigură participarea persoanei autorizate să ajungă la un acord la audiere. În cazul în care sediul social sau sediul societății nu este înregistrat în județul camerei care funcționează organul de mediere cu competență teritorială, obligația societății de a coopera se extinde pentru a oferi posibilitatea încheierii unui acord scris în conformitate cu nevoile consumatorului.

În cazul în care consumatorul nu folosește medierea sau procedura este nereușită, consumatorul are posibilitatea de a se adresa instanței pentru soluționarea litigiului. Procesul poate fi inițiat cu cerere care conține următoarele informații:

- instanța sesizată;

- numele, domiciliul și statutul juridic al părților și al reprezentanților acestora;

- dreptul de a fi executat, cu precizarea faptelor și probelor pe care se întemeiază;

- datele din care se poate stabili competența instanței de judecată;

- o cerere fermă pentru o hotărâre judecătorească.

Cererea trebuie să fie însoțită de documentul orginal și o copie a acestuia, al cărui conținut este invocat ca probă.

Folosim cookie-uri și tehnologii similare pentru a afișa conținutul site-ului și pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului. Regulile de utilizare a cookie-urilor le găsești pe pagina Protecția datelor.

Autentificare

Megamenu

Coșul tău

Coșul tău de cumpărături e gol!